En macka, eller en smörgås...

Helloah!
Trevlig eftermiddag på er alla. Här sitter jag och lite för ambitiöst och inresserat läser bloggar & dyl... Jag bara har så lite att göra och luften gick ur mig totalt efter att jag varit på banken och fixat hemförsäkring .. Idag har jag gått en promenix och sedan var jag och cyklade lite på gymmet.. Jag måste försöka hålla koll på hur mycket jag tränar, därför jag skriver upp det.. Kan lätt bli så att jag glömmer av mig och tränar 4 gånger om dagen, vilket inte alls känns nödvändigt.. Kommer på mig själv att jag går runt i de här förbannade träningskläderna dagarna i enda.. Men snart kanske jag slipper. :P hah... Men det är så kul, snacka om att man får energi av att röra sig.. Jippiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0